Elérhetőségek

Községháza
 Cím:

6932 Magyarcsanád,
Templom tér 1.

 Tel.:

+36 62/520-630
+36 20/411-19-01

  Ügyfélfogadás
 H: 08:00-12:00; 12:30-16:00
 K: nincs ügyfélfogadás
 Sz: 08:00-12:00; 12:30-16:00
 Cs: 08:00-12:00
 P: 08:00-12:00
  Pénztár
 H: 08:00-15:00
 K: zárva
 Sz: 08:00-12:00
 Cs: zárva
 P: 08:00-12:00
 bővebben >>

Egyéb információk

Magyarcsanádi Hírek

E-Önkormányzat

Lazarjanos.hu

  

Orvosi rendelő >>
 Cím:

Fő utca 39.

 Tel.:

+36 62/611-010
+36 70/367-66-10

Védőnői szolgálat >>
 Cím:

Fő utca 39.

 Tel.:

+36 62/261-896

Gyógyszertár >>
 Cím:

Fő utca 39.

 Tel.:

+36 62/672-096

Szociális Szolgáltatások >>
 Cím:

Fő utca 43.

 Tel.:

+36 62/611-890

Családsegítő >>
 Cím:

Templom tér 1.

 Tel.:

+36 70/796-93-61

Főzőkonyha >>
 Cím:

Fő utca 43.

 Tel.:

+36 62/611-733

Művelődési Ház >>
 Cím:

Fő utca 54.

 Tel.:

+36 62/611-001

Általános Iskola >>
 Cím:

Templom tér 3.

 Tel.:

+36 62/261-809

Óvoda >>
 Cím:

Petőfi utca 18.

 Tel.:

+36 20/335-33-03

Magyar Posta Zrt. >>
 Cím:

Fő utca 38.

 Tel.:

+36 62/261-808

Takarékbank Zrt. >>
 Cím:

Apátfalva, Hunyadi u 18.

 Tel.:

+36 62/260-005

Ügyintézés

E-Önkormányzat Portál - elektronikus ügyintézés

Az E-Önkormányzat Portál (továbbiakban: Portál) az önkormányzati ASP központban az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. A Portál az ASP Központot igénybe vevő önkormányzatok természetes személy és jogi személy ügyfelei számára lehetőséget biztosít az önkormányzat által választott szakrendszeri alkalmazásokhoz kialakított, elektronikusan elérhe tő szolgáltatások igénybe vételére.

 

Továbblépés a Portálra >>

 

Adóegyenleg lekérdezés

Az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét. Az egyenleg lekérdezéséhez a felhasználónak a KAÜ-s azonosítás után meg kell adnia az adóazonosító jelét, vagy adószámát is. Azonosítás után a felhasználó lekérdezheti az adott adott önkormányzati adóhatóságnál fennálló személyes adóegyenlegét, vagy képviseleti joggal felruházott személyként azon (természetes vagy jogi) személyek egyenlegét, amelyekkel kapcsolatban az önkormányzatnál jogosult eljárni.
 

Ügykövetés

A bejelentkezett felhasználók lekérdezhetik az általuk az ASP Önkormányzati Hivatali Portál felületén elektronikusan indított helyi önkormányzati ügyek státuszát is. Az alkalmazás lehetőséget biztosít az ügyfelek számára az ügyintézési folyamat interneten keresztüli nyomon követésére.
 

Ügyindítás

Az ügyindítás egy elektronikus űrlap benyújtását jelenti. A település és az ügy kiválasztása után az űrlapkitöltő alkalmazás segítségével az ügyfél kitölti az űrlapot, majd beküldi a települési önkormányzat hivatali tárhelyére. A címzett önkormányzat iratkezelője érkezteti a benyújtott űrlapot és iktatás után bekerül a megfelelő szakrendszerbe vagy eljut az ügyintézőhöz. Jelenleg az önkormányzat adó, ipar-, és kereskedelmi, hagyatéki leltár, birtokvédelmi, anyakönyvi és szociális ügyei támogatottak szakrendszeri fejlesztésekkel az önkormányzati ASP rendszeren keresztül, de az ún. e-Papír szolgáltatás segítségével bármilyen ezen kívüli ügy elektronikusan indítható. Az ügyindítás bejelentkezéshez és regisztrációhoz kötött szolgáltatás, ennek hiányában az űrlap legfeljebb csak nyomtatható és papír alapon nyújtható be.

Az e-Papír szolgáltatás ITT érhető el.
 

Regisztráció, a szolgáltatás igénybevétele

A Portál bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban regisztrációhoz kötöttek. Az azonosítás a KAÜ igénybevételével történik. Az első belépéskor létrejön az ASP elektronikus ügyfél személyes fiókja, amelyben személyre szabott beállítások és adatok adhatók meg. Ezek később módosíthatóak.

Az ASP központ ügyféloldali szolgáltatásai a Portálon keresztül vehetők igénybe. Az ügyfeleknek ki kell választaniuk, hogy melyik, az ASP központhoz csatlakozott településen szeretnének ügyet intézni, ezután vehetik igénybe az ASP szakrendszerek kínálta ügyintézési lehetőségeket. Az ügyfelek számára nyújtott ügyintézési szolgáltatások köre településenként eltérhet.

 

Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat,
de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.

 

Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat,
de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.

 

Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat,
de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.

 

Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat,
de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.

 

Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat,
de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.

 

Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat,
de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.

 

A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat,
de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.

  

© 2015 Magyarcsanád Község Önkormányzata

vebe.hu