Pályázatok

 
Részletek >>

Elérhetőségek

Cím: 6932 Magyarcsanád,
Templom tér 1.

Tel.: 06-62/520-630

Fax: 06-62/520-631

Mobil: +36-20/411-19-01

bővebben >>

Ügyfélfogadás:

H 08:00-12:00; 12:30-16:00
K NINCS
Sz 08:00-12:00; 12:30-16:00
Cs 08:00-12:00
P 08:00-12:00

bővebben >>


Továbblépés a Portálra >>

Egyéb információk

Orvosi Rendelő
Fő utca 39.
06-62/611-010

Védőnői Szolgálat
Fő utca 39.
06-62/261-896

Cédrus Gyógyszertár
Fő utca 39.
06-62/672-096

Szociális Szolgáltatások
Fő utca 41.
06-62/611-890

Gyermekjóléti Szolgálat
Templom tér 1.
06-20/258-68-35

Általános Iskola
Templom tér 3.
06-62/261-809

Óvoda-bölcsőde
Petőfi utca 18.
+36-20/335-33-03

Főzőkonyha-ebédlő
Fő utca 41.
06-62/611-733

Művelődési ház
Fő utca 54.
+36-62/611-001

Posta
Fő utca 38.
06-62/261-808

3A Takarékszövetkezet
Apátfalva, Hunyadi M. u 18.
06-62/260-005

 

Magyarcsanádi Hírek
FB oldala >>


Lázár János ogy.
képviselő honlapja >>

Pénzügyi előadó - pénztáros pályázat

2018.01.29.

a "Közszolgálati tisztviselőkről szóló" 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Magyarcsanádi Közös Önkormányzati Hivatal

Pénzügyi előadó - Pénztáros

munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozott idejű (helyettesítés) 2020. március 31. –ig tartó közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Csongrád megye, 6932 Magyarcsanád, Templom tér 1.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

A Magyarcsanádi Közös Önkormányzati Hivatalhoz tartozó település vonatkozásában pénzügyi előadói, pénztárosi feladatok ellátása, A helyi önkormányzat, valamint a nemzetiségi önkormányzat esetében az pénzügyi nyilvántartással összefüggő feladatok ellátása. Pénztárforgalom végrehajtása, rögzítési kontírozási feladatok ellátása, pénzügyi-költségvetési feladatokban való közreműködés

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a "Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló" 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:

• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középiskola/gimnázium, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy középiskolai végzettség és az OKJ szerint: valamely középfokú (ügyintézői szintű) pénzügyi-számviteli szakképesítés, általános gazdasági és statisztikai ügyintéző, vállalkozási ügyintéző szakképesítés,

• Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

• Fényképes szakmai önéletrajz

• Végzettséget, képesítést igazoló okiratok másolatai

• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

• Adatkezelési nyilatkozat arról, hogy a pályázat elbírálásában részt vevők a pályázat tartalmát megismerhetik

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2018. február 15.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Izsákné Hetényi Valéria nyújt, a 06 62 520 630 -os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

• Postai úton, a pályázatnak a Magyarcsanádi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (6932 Magyarcsanád, Templom tér 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 219-1/2018 , valamint a munkakör megnevezését: Pénzügyi előadó - Pénztáros.

vagy

• Elektronikus úton Izsákné Hetényi Valéria részére a jegyzo@magyarcsanad.hu E-mail címen keresztül

vagy

• Személyesen: Izsákné Hetényi Valéria, Csongrád megye, 6932 Magyarcsanád, Templom tér 1. .

A pályázat elbírálásának határideje: 2018. február 16.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

• község honlapja - 2018. január 29.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.magyarcsanad.hu honlapon szerezhet.

« Visszalépés

© 2015 Magyarcsanád Község Önkormányzata

vebe.hu